RSS

Rinkimų priedainiai

28 Sau

 

siauliuose

Liudvikas Andriulis apie kandidatus į Vilniaus merus, rasta G+

Kad jau sušoko CMO su škiperiais karatistais mano pizdabolą lazdavoti, tai turiu ir aš pasisakyti. Nes nėr kito būdo susitarti su nuosavu mamiško teisingumo jausmu: išklausom visas puses ir, vaikai, gyvenam draugiškai. Kad užpakalius kitaip/neteisingai manantiems išspardyti veiksmingiau ir duotojoj gyvenimo dinamikoj vis dažniau teisinga – tai tegul iš ko kito sužino, yra, dar ačiū Dievui, tas, kurio niekas neskaito ir pan.

Nesu kokia pirštu ar actu penėta ir žinau, kad paskutinis dalykas, ką reikia daryti mydijose, tai reaguoti į nekorektiškus oponentų pasisakymus, net jei jie yra faktinės klaidos – bet kokie ten jie man oponentai, mano G+ sekamieji, neįpareigojančio papizdielinimo (ne, ne kiekvienam paragrafe bus šios šaknies žodžių) bendrininkai, malonūs netgi sakyčiau absoliučioj daugumoj atvejų. Tai Mariaus istoriją praleisiu, juolab į jos minėjimą škiperiškoj punkonomikoj buvo teisingai sureaguota (chapeau, Aurelijau):

Chaimas

Kaip aš suprantu (o visi gi čia dėstome tą, ką ir kaip suprantame, tai tie žodžiai kaip ir nereikalingi, bet mama aš, skrupulingumas ir geros manieros) – Mykolo planas rinkimams buvo Ingrida. Tai dabar lengva čia visiems sakyti, kad Ingrida tai jau visų mūsų defaultinis planas, ir arkliui aišku, kad būtų geriausia, nereikia nė tų apklausų, kur rodė, kad vienintelė fantaZuoką nuneštų – bet idėja “Ingridą į merus“ buvo Mykolo (kaip pvz. ir Lt loves PL) , ir jis ją išsuko iki galo: įkalbėjo Ingridą, buvo gi sutikusi.

Priedainis A: 1 punktas kodėl aš už Mykolą: todėl, kad jis turi idėjų. Idėjos tokios kartais atrodo iš lempos ir nerealios, bet čia vieta 2 punktui kodėl aš už Mykolą: todėl, kad jis savo idėjas efektyviai stumia: stumia, pvz. kalbėdamasis (pizdabolas gi) su žmonėmis protingais, ir  3 punktas kodėl aš už Mykolą: kalbėdamasis KLAUSO, ir, jei reikia, idėja modifikuoja. Galiausiai išlempinė idėja tampa normaliu, ar net geru planu.

Ingrida buvo sutikusi ir persigalvojo – kam nebūna. Planas pakibo, planuotojui ir sako: dirbk ir baiki. Nu ir stoja Mykolas į trasą, kad užbaigtų, ką pradėjęs, kas, kad scenarijus pasisuko. Trasoj pasirodė normaliai – kas ten tikėjo, kad praimariai a) taip baigsis, b) bus tokia raketa nešėja TS kandidatui? Ir varo toliau. Be struktūrinio palaikymo ir su šaudymu į nugarą – ne todėl, kad durnas ir to nepramatė, bet todėl, kad padorus (dirbk ir baiki), lojalus ir ambicingas (Profesorius ir Fizikas viešai jį palaiko – spurtuoja žmogus, kad pateisintų pasitikėjimą. Praimariuose suveikė labai.)

Priedainis B: 4 punktas kodėl aš už Mykolą: todėl, kad padorus (dirbk ir baiki), 5 punktas kodėl aš už Mykolą: todėl, kad  lojalus ir ambicingas.

Programos čia dabar nenagrinėsiu, nieks iš manęs ir nesitikit gi, paskaitai  http://majauskas2015.lt/m-majauskas-tikrieji-vilniaus-prioritetai-atsakymas-a-zuoku/ ir nėr su kuo nesutikti. Bet ne dėl jos skrendu balsuot už Mykolą, o todėl, kad matau nepilką vyrą (kas ten Remigijui sakė, kad skaidrumas yra ne spalva, o pilkuma, Vilniaus rinkėjui gi reikia spalvų), jauną žmogų (Redaktorius laukia nesulaukia, kada mes išmirsim, ar bent liausimės save jaunais vadinti), kuris turi kitų pasirinkimų (just believe me), bet renkasi eiti politikon: reiškia viešumon, reiškia lauk iš komforto zonos sau ir artimiesiems, reiškia augintis skūrą, reiškia ant smūgio subręsti ir išeiti iš pizdaboliškos valiūkystės. Ir dar beveik vardan kažko – vardan nuotykio, aišku, bet taip pat vardan noro pakeisti, kas jam (nu ir man, o turbūt ir jums) atrodo keistina. Ir daro tai ne kaip nors antisisteminiai isteriškai, o pasistengdamas įsipaišyti į normalios partinės demokratijos rėmus. Pasirinko partiją, ir dirba, kad Profesoriaus ir Fiziko partijoje būtų daugiau jaunesnių, naujesnių ir pažangesnių = kad stiprėtų ji.

Priedainis C: 6 punktas kodėl aš už Mykolą: todėl, kad turi spalvų, 7 punktas kodėl aš už Mykolą: todėl, kad  yra jaunas vyras, iš daugelio komfortiškesnių pasirinkimų pasirinkęs politiką. 8 punktas kodėl aš už Mykolą: todėl, kad palaikydama jį palaikau man priimtiną TS sparną.

Ir pabaigai 9 punktas, kodėl aš palaikau Mykolą:  nes noriu, kad  Lt politinėj padangėj būtų vienu politiku, dėl kurio negėda, daugiau. Nu kiek gi gali Remigijus vienišas toj kategorijoj blaškytis.

Reklama
 
Komentarų: 1

Publikavo sausio 28, 2015 Lietuvoj, politika

 

Žymos:

1 atsakymas į “Rinkimų priedainiai

  1. Atgalinė nuoroda: 2/36 ir 7/24 | Namop2

Parašykite komentarą

 
