RSS

Kibirėlis Betzatai

27 Rgp

Betzata

Ne feisbukinė aš. Ten turiu tik nereguliarius santykius ir tik su keletu buvusių klasiokų, studijų laikų (ta prasme metų, ne like’ų) bendramoksliais ir vis naujai atrandamais giminaičiais.

Ir nesąmoningose akcijose beveik nedalyvauju – tingiu, nebe tas amžius, norisi visko patogiai ir nieko viešai. Užtat kai viešai netinginti, šviežiai ištekėjusi ir kitaip smagi dukterėčia patagino mane ice bucket challeng‘e – svarsčiau tokius at(si)sakymo būdus: 1) apsimesti, kad ne ryšio zonoje ir be smartfono, 2) sakyti, kad kokia tai labai liberališka akcija (mačiau tik Guogą ir Šimašių besilaistančius, o ir dukterėčia iš to sparno) –  mano gi amžiuj Steponavičiaus darželio, klasės ir studijų draugams artimesnės ima darytis Tatos įžvalgos, 3) apsimesti, kad įsižeidžiau užtaginta kaip “teta”, savo mergautinės pavardės ir nenurodytų gimimo metų accounte; 4) priminti dukterėčiai, kad praeitą savaitgalį dairėmės į bruknių ir beržų lapus jos inkstų uždegimui gydyti – ji kaip sau nori, o aš nenoriu, 5) jau būsit supratę, kad man atsisakymo būdai ne problema – kiek reikės, tiek ir bus.

Nu bet paskui pagalvojau, kad kažkaip nepilietiška ir negiminiška jaunimo iniciatyvas numuilinti. Dar pirtin vakare nuėjom – kibirėlį tokį tinkamą ant suolo pamačiau. Ir visi numeriai – Nr.3 ypatingai – krykštavo iš progos feisbukinėj iniciatyvoj sudalyvauti. Žodžiu – apsipyliau. Nr.4 šalia rankšluosčiu apsisupus pasėdėjo, Nr.3 nufilmavo ir paskui sumontavo su slow motion ir garso efektais, tai gavosi va taip:

O paskui reikėjo sugalvoti, kam paaukoti. Pasidairiau aukok.lt ir jau buvau ką nors paskubom beišsirenkanti. Bet čia prisiminiau Mildutę,  vyr.dukros (aka Nr.1)  geriausią draugę, savanoriaujančią Arkos bendruomenėse. Man Arkos bendruomenės prie širdies, ir Mildutė taip pat, ir net telefonas josios mano smartfone užsilikęs, nes Nr.1 penkias dienas Lietuvoje būdama manuoju bevelijo naudotis. Paskambinau Mildutei puse dvylikos nakties – nes iššūkis gi, ryto nelaukia – ir paklausiau, kaip ta jųjų bendruomenė vadinasi.

O vadinasi ji Betzatos bendruomenė. Tinklapis www.betzata.lt, tiesa neypatingai šviežias, bet panašu, kad žmonės ten darbą dirba, o ne tinklapiu rūpinasi, vienaip ar kitaip man Mildutė garantas. Tai ir nukeliavo Betzaton mano ledų kibirėlio auka. Paskui jau pasidairiau akyliau po tinklapį ir žiūriu, kad bendruomenės pavadinimą (nesakykit, kad iš pirmo karto nežiūrėdami pasakysit, kam aukojau) – kad Betzatos pavadinimą įkvėpė  Evangelijos pagal šv. Joną 5 skyriaus eilutės. O eilutės tos šitokios:

Išgydymas Betzatoje
Kiek vėliau buvo žydų šventė, ir Jėzus nukeliavo į Jeruzalę. Jeruzalėje, prie Avių vartų, yra maudyklė, žydiškai vadinama Betzata, turinti penkias stogines. {…}

Norėsit daugiau Evangelijos, susirasit patys. Bet tai ar ne stebuklas, kad mano ledų kibirėlis išsiliejo žydiškoj maudykloj su penkiom stoginėm?

Reklama
 
Parašykite komentarą

Publikavo on rugpjūčio 27, 2014 Lietuvoj

 

Žymos: ,

Parašykite komentarą

 
